تنهاترین تنها



مثل آسمان آبی مثل چشمه خروشان باشیم
وبلاگی برای شما

     

ز صدایم اشک می بارد   آه من تنهاترین، تنهای این دنیام

       هیچ یاری، مهربانی، هیچ همدردی
     نیست حتی سایه ای اینجا

    قلب من عمریست بغضش را فروخورده
            اشک های تلخ من هم سخت،
 

                                    تکراریست                             

    هستم اما از تهی هم نیست تر، گویا
    بودنم همرنگ مرگی ممتد و جاریست
   تو ميروي و من فقط نگاهت ميکنم،
   تعجب نکن که چرا گريه نميکنم،

   بي تو يک عمر فرصت براي گريستن دارم اما ...

براي تماشاي تو همين يک لحظه باقي است

  
{هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست
که یک نفر احساست رو بفهمه
بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی !!!}



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 6 فروردين 1392 | 11:47 | احمد |